Нещодавно Інститут споживчих експертиз провів ретельну перевірку, щоб перевірити, чи пропонують українські АЗС справжнє «зимове» дизельне пальне та оцінити його якість.

Результати перевірки виявилися тривожними: понад третина перевірених АЗС продавали дизельне пальне, що не відповідає зимовим стандартам. Зокрема, на кількох станціях була відсутня морозостійкість пального, яке має витримувати температуру до мінус 20 °C.

Зокрема, такі бренди, як SHELL, БРСМ-НАФТА, MAN GO, MARKET і ФАКТОР, не відповідали необхідним стандартам морозостійкості, що означало, що їхнє дизельне пальне могло почати густіти або замерзати в холодну погоду. Ще однією виявленою проблемою став надмірний вміст сірки: БРСМ-НАФТА була відзначена як така, що має вміст сірки, який більш ніж в одинадцять разів перевищує допустиму межу.

Як позитивний момент дослідження показало, що 11 інших мереж постачали високоякісне пальне, яке відповідало всім стандартам, встановленим ДСТУ.

АЗС: скрін з відео
АЗС: скрін з відео

Серед них «звичайне» дизельне паливо зі станцій PARALLEL, PRIME, AMIC і KLO показало хороші результати, витримавши температуру до мінус 24 °C. «Важке» паливо SOCAR показало стійкість за мінус 25 °C, тоді як дизельне паливо Укрнафта витримувало до мінус 26 °C без загустіння.

Якщо говорити про сорти дизельного палива преміум класу, випробування показали особливо вражаючі результати. Арктичне ДП Mustang + WOG виявилося найнадійнішим, витримуючи температуру до мінус 40 °C, в той час як Ventus Diesel KLO і upgDIESEL показали хороші результати при температурі до мінус 30 °C.

З наближенням зими споживачам настійно рекомендується бути обережними і обирати заправні станції з розумом, особливо в районах, схильних до екстремальних холодів, щоб уникнути проблем із замерзанням або загусанням пального за низьких температур.

Читайте також:

Про популярні автомобілі можна забути: українцям підготували "сюрприз" на Новий рік

Автомобілістам готують нові зимові штрафи: за що і на скільки каратимуть

Українців з авто позбавлять виплат та допомоги: доведеться переходити на самокати