У Києві помітно зросла кількість шахрайських дій, коли лиходії видають себе за представників «Київводоканалу». Вони дзвонять мешканцям під виглядом пропозицій перевірки лічильників води.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЗа даними «Київводоканалу», компанія не здійснює таких дзвінків. Офіційна процедура оповіщення полягає у надсиланні SMS-повідомлень про закінчення терміну перевірки лічильників, а не в телефонних дзвінках.
Жителям наполегливо рекомендується замовляти послуги перевірки лише у перевірених постачальників, зокрема, «Київводоканалу» та «Київтеплоенерго». Щоб не стати жертвою таких шахраїв, киянам слід використовувати офіційні канали зв'язку.
Контактні дані «Київводоканалу»:
Телефон: 202-02-02 або 0-800-301-581.
Сайт: service.vodokanal.kiev.ua.
Мобільні програми: «Viber» та «Telegram».
Контактні дані «Київтеплоенерго» – телефон: 044-207-88-88.
Українцям радять не довіряти сумнівним стороннім посередникам та завжди перевіряти легітимність постачальників послуг, щоб захистити себе від можливого шахрайства.
Читайте також:
Додаткові платежі за комуналку: народ чекає на новий "сюрприз", і це не газ та електроенергія
Як не тарифи, так абонплата: за комуналку заплатимо більше вже із січня