Українці, які є власниками карток Ощадбанку, але не користувалися ними протягом певного часу, зіткнуться з новою комісією за обслуговування.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЗгідно з оновленими умовами, комісія стягуватиметься у двох випадках:
якщо протягом 12 місяців не здійснювалося фінансових операцій - платежів, переказів чи поповнень;
якщо рахунок було відкрито, та був закритий із порушенням банківських правил.
Щомісячна комісія складає 100 гривень. Якщо залишок менший за цю суму, банк списує лише доступну суму — негативного балансу не виникає. Однак клієнти, які мають значні заощадження на своїх картах, можуть з часом втратити значну суму, якщо рахунок не використовується.
Щоб уникнути непотрібних списань, фінансові експерти рекомендують підтримувати рахунок активним та мінімізувати активність. Невеликої оплати в магазині, символічного переказу або навіть поповнення рахунку щорічно достатньо скидання таймера неактивності.
Якщо картка більше не використовується, найкращим рішенням буде офіційно закрити рахунок. Зробити це можна лише особисто — онлайн-закриття поки що не підтримується. В ідеалі процедуру слід проводити у тому самому відділенні, де було випущено картку, або, принаймні, у тому ж регіоні.
Важливо, що перед закриттям клієнт повинен погасити заборгованість, що залишилася, або перевести залишок коштів в інше відділення.
Нагадаємо, навіть за комуналку: "Ощадбанк" попередив українців – готуйте до 1500 гривень
Раніше «hyser» повідомляв, грошові перекази та нові перевірки: що чекає на власників банківських карток
Як повідомляв «hyser», термінові блокування карток "Ощадбанку" - кожен клієнт та пенсіонери повинні знати