Жителі Києва все частіше використовують сучасний цифровий інструмент для передачі свідчень лічильників комунальних послуг, оптимізуючи взаємодію з постачальниками.

Ця система дозволяє користувачам швидко та без зайвих затримок передавати дані про споживання тепла та гарячої води, повідомляє прес-служба «Київтеплоенерго».

Чат-бот «Комуналка» пропонує простий спосіб управління платежами та контролю споживання всіх основних міських комунальних послуг, включаючи опалення, газ, воду та електроенергію.

Доступ до сервісу простий: чат-бот доступний в Telegram і Viber, а користувачі можуть наслідувати підказки на екрані, натиснувши на спеціальне посилання, щоб почати відправку показань.

Для тих, хто віддає перевагу іншим каналам, дані з лічильників також можуть передаватися різними способами.

До них відносяться:

Лічильник
Лічильник

Особистий кабінет на порталі «Київтеплоенерго»

Профіль на сайті Центру обслуговування населення

Безкоштовна гаряча лінія: 0800 40 44 07

Довідник за телефоном (044) 247-40-40 або за мобільними номерами: (099) 247-40-40, (093) 247-40-40, (096) 247-40-40

Контакти стаціонарних телефонів центрів обслуговування населення у районах Києва

Вибравши найзручніший для себе спосіб зв'язку, жителі можуть спростити взаємодію з комунальними службами, скоротити кількість помилок під час передачі показань лічильників та заощадити час. Такі цифрові інструменти покликані зробити життя в місті більш комфортним та ефективним.

Нагадаємо, українці заплатять за комуналку більше: додаткові платежі вже готові

Раніше «hyser» повідомляв, тепер за комуналку можна не платити: українцям полегшили життя у лихоліття

Як повідомляв «hyser», борги за комуналку зроблять українців безпритульними: заберуть усі, навіть єдину квартиру