Жителі Києва все частіше використовують сучасний цифровий інструмент для передачі свідчень лічильників комунальних послуг, оптимізуючи взаємодію з постачальниками.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЦя система дозволяє користувачам швидко та без зайвих затримок передавати дані про споживання тепла та гарячої води, повідомляє прес-служба «Київтеплоенерго».
Чат-бот «Комуналка» пропонує простий спосіб управління платежами та контролю споживання всіх основних міських комунальних послуг, включаючи опалення, газ, воду та електроенергію.
Доступ до сервісу простий: чат-бот доступний в Telegram і Viber, а користувачі можуть наслідувати підказки на екрані, натиснувши на спеціальне посилання, щоб почати відправку показань.
Для тих, хто віддає перевагу іншим каналам, дані з лічильників також можуть передаватися різними способами.
До них відносяться:
Особистий кабінет на порталі «Київтеплоенерго»
Профіль на сайті Центру обслуговування населення
Безкоштовна гаряча лінія: 0800 40 44 07
Довідник за телефоном (044) 247-40-40 або за мобільними номерами: (099) 247-40-40, (093) 247-40-40, (096) 247-40-40
Контакти стаціонарних телефонів центрів обслуговування населення у районах Києва
Вибравши найзручніший для себе спосіб зв'язку, жителі можуть спростити взаємодію з комунальними службами, скоротити кількість помилок під час передачі показань лічильників та заощадити час. Такі цифрові інструменти покликані зробити життя в місті більш комфортним та ефективним.
Нагадаємо, українці заплатять за комуналку більше: додаткові платежі вже готові
Раніше «hyser» повідомляв, тепер за комуналку можна не платити: українцям полегшили життя у лихоліття
Як повідомляв «hyser», борги за комуналку зроблять українців безпритульними: заберуть усі, навіть єдину квартиру