Підхід до призначення домашніх завдань школярам змінюється у багатьох місцях по всьому світу: деякі вчителі та експерти виступають за меншу кількість домашніх завдань або їхню повну відсутність.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяКіммі Фінк, викладач і старший редактор WeAreTeachers пропонує поглянути на домашнє завдання з іншого погляду і відійти від традиційних практик.
Про це пише «obozrevatel»
Фінк зазначає, що немає переконливих доказів того, що домашнє завдання значно покращує успішність учнів. Для молодших школярів, мабуть, немає чіткого зв'язку між домашнім завданням та успішністю. Хоча є деякі свідчення наявності зв'язку серед старшокласників, це завжди сильна чи пряма кореляція.
Батьки часто просять домашнє завдання, щоб оцінити прогрес своєї дитини у навчанні. Фінк рекомендує переглянути освітні стандарти для вашої дитини, які легко доступні в Інтернеті.
Крім того, вивчення виправлених робіт, які діти приносять додому, може дати уявлення про те, чого вони навчаються та наскільки добре вони справляються.
"Ознайомтеся зі стандартами для класу вашої дитини, які легко знайти в інтернеті. Ви також можете дізнатися про те, що нормально для віку вашої дитини в когнітивному, соціально-емоційному та фізичному плані. Перегляд виправлених робіт, які діти приносять додому, також чудовий спосіб дізнатися, чого їх навчають і як ваша дитина справляється із завданнями", – запевняє педагог.
Фінк підкреслює той факт, що, хоча батьки відіграють вирішальну роль в освіті своєї дитини, вони можуть не мати такі ж педагогічні знання і досвід, як педагоги.
У деяких випадках батьки можуть спробувати викладати матеріал у традиційний спосіб, який може не відповідати навчанню в класі.
"Отже, ще одна причина, чому ми не даємо домашнє завдання додому – захисна. Наприклад, ми не хочемо, щоб батьки запроваджували традиційний алгоритм із перегрупуванням до того, як вчителі не переконаються, що діти засвоїли матеріал, який вивчали у класі", – розповідає вона.
Стефані Дональдсон-Прессман, клінічний директор Центру дитячої психології Нової Англії, наводить безліч доказів того, що надмірна домашня робота може негативно вплинути на ставлення дітей до школи, їх оцінки, впевненість у собі, соціальні навички та загалом якість життя.
Фінк наголошує, що не у всіх сім'ях однакові обставини. Багато батьків стурбовані задоволенням основних потреб, а в інших нестандартний графік роботи.
Домашня робота може створити додатковий стрес у сім'ях та потенційно маргіналізувати тих, хто не може виправдати такі ж очікування.
"Що вже говорити про складний науковий проект або діорам з книги, які, як ми всі знаємо, діти не можуть зробити самостійно. Проштовхуючи свій власний порядок денний, ви потенційно маргіналізуєте інші родини у вашій шкільній спільноті. Якщо домашні завдання так важливі для вас - придумайте їх самі, але не тягніть за собою решту всіх», – підкреслює вчителька.
У світлі цих міркувань Фінк пропонує проводити час зі своїми дітьми, брати участь у різноманітних заходах та сприяти їхньому цілісному розвитку за межами класу.
Заохочення читання, неструктурованих ігор, позакласних занять та регулярного режиму сну може бути кориснішим для загального зростання та благополуччя вашої дитини.
Читайте також:
Ось для чого досвідчені садівники накопичують восени та взимку бананову шкірку.
Втекти вже не вийде: як відстежуватимуть тих, хто ігнорує повістки