У середу, 31 березня, стався серйозний збій в онлайн-банкінгу державного Ощадбанку. Перестали працювати платіжні картки, а також термінали в деяких магазинах.

Як повідомив портал "UBR.ua", проблеми почалися ближче до вечора. Повністю перестав працювати онлайн-банкінг. Люди в магазинах не могли розплатитися своїми платіжними картками.

У деяких магазинах також припинили працювати термінали. Серед них - і кондитерський "Рошен". Через це касири змушені були просити покупців розраховуватися готівкою.

Пізніше в коментарях на офіційній сторінці Ощадбанку в Facebook з'явилося повідомлення від одного з користувачів про те, що в онлайн-банкінгу стався збій.

"Онлайн-банкінг не втомився, оскільки не працює. Він просто мертвий. Потрібно якусь петицію писати - або ліцензію відкликати... обмеження прав... ніколи б не мав з ним справи, але там зарплатна карта", – скаржиться один з клієнтів банку.

Водночас сам банк поки ніяк не коментує ситуацію.

Можливо, проводяться технічні роботи, тому онлайн-банкінг тимчасово не працює.

Варто відзначити, що в останній раз серйозний збій в онлайн-банкінгу і мобільному банкінгу Ощадбанку стався в грудні 2020 року. Тоді користувачі не могли скористатися послугами, а у співробітників контакт-центру банку був відсутній повний доступ до даних клієнтів.

Також тоді клієнти скаржилися, що не можуть оплатити комунальні послуги через "Ощад24".

Раніше "Нyser" писав про те, що клієнти Ощадбанку скаржаться на некомпетентність операторів.

Також наш портал повідомляв, Ощадбанк разом з Нацбанком став на захист прав споживачів.

Нагадуємо, з квітня 2021 року ПриватБанк передбачив нові тарифні плани, а ціни деяких послуг можуть бути змінені автоматично.